آیا جایگزین پیوند کلیه در درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟

دو شنبه 19 تير 1396
ن : lafee

آیا جایگزین پیوند کلیه در درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟

پیوند کلیه درمان دائمی برای نارسایی کلیه به نظر می رسد، بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که جایگزین پیوند کلیه در درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wehcat + 008615233618520 را بدست آورید.

پیوند کلیه یک روش است که در آن یک کلیه جدید در بدن شما جایگزین کلیه بیمار می شود، در حالی که کلیه جدید می توانند کلیه های بهداشتی را انجام دهند. با این حال، درمان دائمی برای درمان بیماری کلیه نیست، همیشه احتمال وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه شما بافت های بدن شما را از بین ببرند، تا اینکه چه نوع انتخاب هایی را انجام می دهید؟ به دنبال یک کلیه دیگر یا بازگشت به دیالیز؟

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیمار به طور طبیعی بیمار را به درمان های طبیعی خود می پردازد.

اول از همه، مواد سمی ذخیره شده در خون باید از سموم و سموم متنوعی از بدن خارج شود، زیرا رسوب مواد سمی و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود ، پاکسازی سموم و مواد زائد مختلف نقش مهمی در کمک به کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. با توجه به نگرانی ها، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

در محیط سلامت و تمیز، درمان های طبیعی می تواند به گسترش رگ های خونی کمک کند، گردش خون را افزایش می دهد، التهاب و انعقاد، تحریک ماتریکس خارج سلولی، آزاد سازی هیپوکسی و ایسکمی در خون.

درمان های طبیعی که مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری.

این درمان ها برای بهبود کلیه بیماری مفید است و عملکرد کلیه را به طور مداوم بهبود می بخشد و سپس به شما کمک می کند تا یک زندگی طولانی تر زندگی کنید.

این درمان به شما کمک می کند تا به طور طبیعی مشکلات کلیوی را برطرف کنید، که به شما در جلوگیری از پیوند کلیه کمک می کند، آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/187.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا جایگزین پیوند کلیه در درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.